duminică, 3 noiembrie 2013

Farfalle al Tonno ( Paste cu Ton )

 

Farfalle al Tonno sau paste cu ton sau fundițe cu ton sau "macaroane cu pește" cum le spune finul meu ;-)
 O rețetă minunată din multe puncte de vedere. În primul rând sănătoasă. Simplă de realizat. Genul de mâncare pe care o faci când ai mânca ceva dar nu ști ce. Te uiți în frigider și nu ești convins. Ciorbă ai mâncat mai devreme, tocană ai mâncat ieri, de uscături nu ai chef.....ce să mănânci ? Scoate o conservă de ton și o pungă de paste din cămară și prepară o mâncare gustoasă !




 INGREDIENTE:
 500 gr. Farfalle
 2 conserve de Ton bucăți în ulei
 200 ml. Suc de roșii
 2 Cepe
 Sare, piper, busuioc, parmezan

 


 MOD DE PREPARARE:
 Am tocat mărunt ceapa și am călit-o în puțin ulei cu puțină sare. Când ceapa a devenit translucidă, am adăugat tonul scurs. L-am călit și pe el 3-4 minute și am adăugat sucul de roșii.

Am mai ținut pe foc câteva minute până ce s-a fiert sosul și a scăzut atât cât am vrut. Am potrivit de sare și piper și am aromat cu mult BUSUIOC (cam o linguriță cu vârf). Am dat deoparte și am așteptat să fiarbă pastele. Am fiert pastele în apă cu sare și puțin ulei. Le-am fiert conform instrucțiunilor de pe ambalaj. Fix 8 minute. La sfârșit am amestecat pastele cu sosul și am presărat puțin parmezan pe pastele fierbinți.
Un deliciu !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea..... !