marți, 29 noiembrie 2011

Super mmmMuffin cu cioco :) sau Brioșe cu Ciocolată


 Super mmmMuffin cu cioco :) sau Brioșe cu Ciocolată


 
 INGREDIENTE :
 150 gr. Făină
 100 gr. Zahăr
 80 gr. Unt (topit)
 100 ml. Lapte
 2 Banane (pasate)
 2 Ouă
 2-3 linguri de fulgi de Ciocolată
 2-3 linguri de Migdale zdrobite sau fulgi de migdale
 Jumătate de linguriță de Sare
 O linguriță de Praf de copt
 Jumătate de linguriță de Nucșoară
 Un plic de zahăr vanilat sau semințele de la jumătate de baton de Vanilie 




 MOD DE PREPARARE:  

Amestecăm cu un tel, ouăle cu zahărul până ce se dizolvă zahărul. Adăugăm bananele pasate și amestecăm. Adăugăm și făina împreună cu o lingură de migdale, sarea, nucșoara, o lingură de fulgi de ciocolată, praful de copt și amestecăm.

Adăugăm untul topit și răcit (moale) și laptele și amestecăm din nou cu telul până la omogenizare. Turnăm compoziția în formele de brioșe pe care le umplem de 3/4 și mai presărăm restul de migdale și de fulgi de ciocolată deasupra.

Lăsăm 17-19 minute în cuptorul preîncălzit la 180 grade.

Le servim dimineața lângă ceai/cafea, la prânz lângă o cană de ceai/cafea, seara lângă o cană de lapte sau între mese....așa....fără nici un motiv !!! 




4 comentarii:

  1. Imi plac preparatele, felul in care le prezinti, te-am adaugat la lista de bloguri pe care le urmaresc, daca doresti, poti sa-l adaugi si tu pe al meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, am avut cateva discutii despre muffins si briose pe diverse forumuri. Ideea e ca briosele se fac cu drojdie, iar muffinsi sau cupcakesurile se fac cu praf de copt.Deci tu ai preparat muffins ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm..... Nu vreau sa te contrazic dar.....te contrazic. De ce spun asta: Daca incerci sa traduci muffin din engleza in romana, iti va da briosa. De asta am zis muffin sau briosa. Pentru mine sunt acelasi lucru si daca intrebi un englez iti va spune ca tot muffin se numeste indiferent de agentul de crestere. De fapt din cate stiu eu English Muffin (stramosul brioselor) se facea cu drojdie. Acum uni il fac cu drojdie altii cu praf de copt. Uite si un link de pe YouTube care imi sustine afirmatia. http://youtu.be/mdwCJQ_RAP8 sau http://youtu.be/8b6Bp2PCFhY

    Parerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut inima zdrobită în ultimele 9 luni după ce David s-a despărțit de mine, dar după ce am văzut mărturiile unor oameni despre Dr. DAWN, am fost foarte încântată să-i cer ajutor. Mi-a explicat tot ce trebuia furnizat pentru a efectua vraja de împăcare și am avut încredere în el din toată inima. În exact 3 zile, iubitul meu, care m-a bântuit luni de zile, m-a sunat de 17 ori pe loc. Am fost șocat pentru că el a fost cel care m-a blocat și s-a mutat. Acum suntem fericiți împreună și așteptăm primul nostru copil împreună. Vreau să-l apreciez pe dr. DAWN pentru marele său ajutor și, de asemenea, să alertez publicul despre acest om grozav. Contactează-l personal dacă ai nevoie de ajutorul lui pentru a te reuni sau pentru a rămâne însărcinată sau poate ai nevoie de alte ajutoare.
    Whatsapp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea..... !