sâmbătă, 15 decembrie 2012

HUMMUS


De cand am mancat in aceasta combinatie, nu imi pot imagina Hummus-ul altfel decat cu paine calda, proaspat scoasa din cuptor.
Si pentru cei care nu stiu cum sa prepare Hummus-ul, iata cum il fac eu....

INGREDIENTE:
400 grame Naut fiert conserva sau 200 grame uscat
2-3 Graunti mari de usturoi
Zeama de la o jumatate de Lamaie
2 linguri de Tahini (pasta de susan)
Sare, piper, ulei de masline dupa gust. Eu am ales piperul rosu care este dulce si foarte aromat.

MODUL DE PREPARARE:

este foarte simplu daca aveti nautul fiert sau din conserva. Daca nu este fiert, fierbeti-l ca pe fasolea uscata. Cel mai bine este sa-l lasati la inmuiat inainte sa il fierbeti.
Intr-un recipient inalt sau in vasul robotului de bucatarie, puneti nautul, tahini, grauntii de usturoi, sare, 4-5 linguri de ulei de masline virgin, zeama de lamaie (eu am pus si putin oregano proaspat, din ghiveci) si blenduiti cu robotul ori cu blenderul pana se face o pasta omogena. Daca pasta este prea consistenta, mai adaugati putina zeama in care a fiert nautul. Potriviti dupa gust cu sare, piper, ulei de masline si zeama de lamaie. Dupa ce este gata, puteti turna si 2 linguri de ulei de masline deasupra si presarati putina boia dulce. Are un gust minunat si merge "al naibi" de bine langa Falafel.

Sa aveti si voi pofta ca mie-mi ploua-n gura ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea..... !