vineri, 9 august 2013

ZABAIONE CU FRUCTE DE PADURE


Desertul meu favorit de seara racoroasa de vara. Dupa ce ne-au topit caldurile pe timpul zilei, o terasa afara in aer liber sau chiar un balcon de apartament, un desert usor si un Aperitiv Frizzante de la Angelli cu doua cuburi de gheata va vor racori si va vor duce cu gandul la MEGAPETRECERI ;)
Zilele trecute am primit de la Angelli un pachet cu noile lor produse Orange Bitter, Cherry Pink si Fructe de Padure alaturi de rugamintea de a testa si asocia o reteta cu unul din aceste produse frizzante. Fiind produse noi, le-am gustat intai (alaturi de prieteni) iar cand am gustat Fructe de Padure am stiut exact cu ce il voi asocia si mai mult decat atat mi-a trasnit si o reteta extraordinara si foarte usor de realizat pe care o impartasesc acum cu voi. Check this out :

INGREDIENTE pentru 4 portii:
4 Galbenusuri
4 linguri de Zahar
8 linguri de Angelli Fructe de Padure
2 pahare de Zmeura (2-300gr.)
1 pahar de Afine (150-200gr.)

MODUL DE PREPARARE:
Pentru inceput pregatim galbenusurile pe care le vom freca intr-un bol de plastic sau metal cu zaharul. Le frecam cu ajutorul unui tel sau mixer pana se albesc " de numa' ".

Adaugam Angelli Fructe de Padure si omogenizam bine. Acum incepe distractia. Puneti o oala cu apa pe foc si cand fierbe, scufundati vasul cu galbenusurile frecate in apa clocotinda. Cu grija sa nu intre apa in compozitie. Procedeul se numeste bain-marie si este cel mai indicat. Amestecati tot timpul pana ce compozitia incepe sa se lege si sa semene cu un sos mai gros. In mod normal cam in 15 minute de amestecat pe bain-marie ar trebui sa fie gata. Lasam sa se "odihneasca" zabaionul cateva minute.

Fructele spalate sa fie cat mai reci. Le vom aseza cu grija in cupe de sampanie sau pahare de largi de vin. Apoi turnam zabaionul peste ele si le lasam 10-15 minute la frigider. Le servim alaturi de un Frizzante de la Angelli, preferabil chiar cel pe care l-am folosit in prepararea zabaionului. Fructe de Padure !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea..... !