luni, 25 noiembrie 2013

SALATA DE PESTE AFUMAT (de post)


O salata incredibila. De ce zic asta ? Pentru ca nu v-ar veni sa credeti cat de gustoasa poate fi combinatia dintre peste afumat, cartofi si rodie !

INGREDIENTE:
150 gr. Macrou afumat sau pastrama
500 gr. Cartofi
2-3 linguri bune de Maioneza (de post)
O Ceapa rosie mare
100 gr. Masline verzi fara sambure
1/4 Rodie
Sare, piper, suc de lamaie

MOD DE PREPARARE:
Foarte simplu:
Fileul de peste afumat il rupeti cu degetele in bucati mici si eliminati eventuale oase.
Cartofii spalati ii puneti la fiert in apa cu sare.
Maslinele le taiati rondele.
Ceapa o curatati, spalati si apoi o taiati in rondele foarte fine.
Scoateti samburii de la 1/4 rodie. Ca sa nu va stropiti cu sucul, curatati samburii sub apa.
Cartofii sunt fierti atunci cand furculita patrunde usor in ei. Cand s-au fiert, aruncati-le apa fiarta si turnati apa rece peste ei. Pana se racesc puteti prepara o maioneza (de post).
Daca s-au racit cartofii, curatatii bine de coaja si taiatii in cuburi ca pentru salata ;)

Intr-un vas incapator amestecati cartofii cu maioneza, ceapa rosie, pestele afumat, samburii de rodie si maslinele. Asezonati cu sare, piper si suc de lamaie.
Un deliciu :P

Un comentariu:

  1. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Da-ti cu parerea..... !